Back again

Nu är jag tillbaka igen efter en låååång paus! Kände att jag inte riktigt hade tid eller ork att blogga. Men allt är bra med mig, livet flyter på liksom. Har dock ändrat lite på mig. Har äntligen fixat ögonbrynen och skaffat rosa slingor! Nemo går det super med. Har dessutom skaffat jobb hos Nemo med 1500 kr i månaden som lön! Har dessutom hittat en till häst som står på samma stall, ett arabiskt fullblod som jag ska rida på fredag. Eller jag ska provrida då. Har dessutom börjat en moppekurs. Gjort teorin bara, körning kvar nu. Väntar på ett samtal så att vi kan boka körningen. Glad tjej asså! Navelpiercingen är nära också, ska bara tjata på mamma att boka tid. Go girl! Hockey på tv nu, kör Frölunda!!

Amanda

Min nya stil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0