Tränat!

Kom precis hem från gymmet. Har blivit starkare, det känner jag. Tränade med mamma som vanligt. Det tog ca. en timme. Red ju igår. Hade Kapten Morgan (Morgan). Han är kanske inte världens roligaste att göra iordning men att rida är han bra. Det gick super och vi var bara fyra stycken. Tappade kontakten med honom ibland men fick snabbt upp den igen. Han busade ingenting, trots minusgraderna så jag är stolt! Hade dans idag. Vi övade linedance på skolan. Var med Pauline i ett stort rum. Det gick bra, med lite flumm. Vi filmade också, får se om jag lägger upp det. Mitt skal är sönder så måste byta till ett annat. Synd för jag älskar det..

Amanda

Kapren Morgan på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0