Svaren till frågestunden!

Anonym: vilken tid slutar ni skolan i veckan ;?
Svar: vi slutar 15:00 måndag, tisdag och torsdag. Kl 13.40 på onsdagar och 14:30 på fredagar
favorit ämne?
Svar: svenska eller musik
bästa vänner?
Svar: Pauline och Sofie
bästa lärare?
Svar: måste nog ta min mentor Viktor. Litar på honom till 100%

Ida i: Häst/ponny
Svar: ponny!
skimmel/brun
Svar: brun. Alltid brun!
hur länge har du ridit?
Svar: i 8.5 år typ
vilka hästar har du skött?
Svar: elsea, wikke, Toscana, fee (medryttare), Hilda (medryttare), revors (sköter nu) och Nemo (medryttare nu)
Varför började du att blogga?
Svar: min kompis Louise bloggade och lyckades övertala mig att börja. Dessutom verkade det roligt!
hur måna bloggar har du haft?
Svar: 3 st. Min första blogg var manda333.bloggsida.se men den tog jag bort efter två veckor då jag gjorde denna bloggen. Sen har jag ju haft dressyrtjejjer.blogg.se med Maya!
favorit mat?
Svar: har alltid älskat spaghetti och köttfärssås. Mums!
kär?
Svar: typ.. Kanske lite!
bästa hästen?
Svar: wikke för alltid! Annars typ revors eller Atlas. Och Nemo såklart!
favorit färg?
Svar: lila hehe
favorit affär?
Svar: Jag älskar MQ! Där köper jag en del kläder.

Julia: Bästa vän/vänner?
Svar: förutom de jag skrev är det massa i stallet. Har bäst kontakt med Båda Ida. Sen har jag en bästis som heter Andrea men henne har jag inte träffat på evigheter
Bästa hästen?
Svar: kolla längre upp!
Har du kille?
Svar: nej jag e singel
Favorit plagg?
Svar: en neongul, tunn tunika!
Favorit parfym?
Svar: en jag köpte i Egypten
Vad använder du för smink
Svar: mascara typ. Ibland använder jag mer. Men mest mascara

Sanne: När börja du rida?
Svar: när jag började förskolan
hoppning/dressyr?
Svar: dressyr då jag är hopprädd
vart köper du helst dina kläder?
Svar: på MQ, Lindex eller HM
Om du skulle få en häst/ponny, vad hade det varit för häst/ponny då?
Varför?
Svar: en maxad D-ponny eller en 1.60 hög häst. En allround. Rasen ska helst vara nån holländsk eftersom att wikke var det
pigg/seg häst?
Svar: pigg! Orkar inte skänkla på helatiden och hatar att rida med spö
resa/vara med kompisar?
Svar: kompisar går före resa. De kostar inte pengar ;)

Emily: Hur länge har du ridit?
Svar: finns längre upp
Egen häst/ridskola
Svar: det är två olika saker som inte går att jämföra. Tror att varje hästtjej strävar efter en egen häst. Jag gör i alla fall det :)
Rida för ridlärare/rida själv
Svar: man lär sig på båda. Rider man själv är man inte lika bunden. Svarar nog båda här :)
vad gillar du mest med stallet, hästarna eller kompisarna eller vad?
Svar: själva grejen med ett stall är ju att det finns hästar där. Kompisarna kommer som ett stort +

Adam: Har du haft mens?
Svar: det är min egen hemlighet.. ;)
Har du kille?
Svar: nope!
Är du på g med någon?
Svar: nej det är jag inte. Tror jag inte i alla fall.. ;)
Har du kille?
Svar: Öhh du har redan ställt den frågan..
Har du förlorat din oskuld?
Svar: nej det har jag inte
Har du någonsin hånglat med någon kille?
Svar: nej inte än
Har du snygg mage?
Svar: det kommer jag snart att få ;)
Har du stora bröst?
Svar: vad är det för frågor? Det är väl din egen sak att bestämma!

I klassen: ligga? :P
Svar: Öhh, fin fråga.. Får se om du vågar ställa den öga mot öga..

Hoppas att ni är nöjda. Ursäkta förseningen men här är de i alla fall!

Amanda

Ni bjuder på fina frågor, jag bjuder på en fin bild av Liam. Ja, det är screenshot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0