Så mycket

Har haft så mycket att göra. Skriver lite kort bara.

Fredag- skolan var bra. Vi saknade två lärare men annars flöt allt på. Efter skolan var det Nemo. Allt gick bra. När jag red var han lite pigg och bockade lite. Galopperade mycket och red i form. Det var några som red en annan häst samtidigt och den tjurade lite på Nemo. Sedan var det nån som höll på med nån traktor. Jobbigt! Efter Nemo var det ishallen. Åkte skridskor igen för första gången på 1.5 år. Det gick jättebra faktiskt! När vi hade åkt skridskor stannade vi och kollade på Elias match. De förlorade tyvärr. När vi kom hem hade vi räkfrossa. Mamma vann nämligen 1 kg färska räkor!

Idag- vaknade tidigt och drog till gymmet med mina föräldrar. Har blivit starkare faktiskt. Efter gymmet åkte vi hem och jag hann äta lite innan jag och mamma åkte till noahs match. Under tiden han bytte om innan matchen så tittade jag på när 97/98 tränade. Under Noahs match hade jag hand om klockan i sekretariatet. Efter Noahs match åkte vi direkt till min mosters kalas. Nu väntar jag, mina bröder och min pappa på att mamma ska komma med godis. Vi ska titta på NHL!

Amanda

Ishallen tidigare idag. Ljuset faller konstigt, jag vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0