Måndag igen

Nu är det måndag igen och 4 dagar till min födelsedag. 15 år, helt sjukt! Var hos Josse igår och hade ett tidigt födelsedagsfirande. Hon hade gjort en video, dukat fint och köpt fika. Sedan hade hon slagit in örhängen i ett avlångt paket. Det var dock inte det riktiga paketet. Mitt riktiga paket var en 1D tröja med Liam på! Har den idag. Sen gick vi ned till centrum och köpte nåt att äta. Pannkakor och grädde. Fast de var inte goda så vi slängde dem till fåglarna. Hemma städade jag och myste resten av kvällen. Det var jag värd efter zumban på morgonen. Jag har verkligen världens bästa vänner, älskar er!

Idag blir det skola och sen ridning. Kul att rida i -8 grader. Eller inte..

Amanda

Skeva bilder på mig och tröjan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0