Jaaa!

Filmfestival idag i skolan. Såg på Sandor/slash/Ida och den var bra. Tänker inte skriva så mycket om det. Efter skolan gick jag till stallet. Tig en promenad med Pauline. Revors var mysig och snäll. Spolade benen på honom och han var riktigt avslappnad. Min duktiga häst. Var även lite med kompisar. Mina flummiga, älskade stallbästisar! Efter stallet var det kören. Vi var lite fler i altstämman idag. Fast vi tappade fortfarande bort oss.. Bra jobbat! Sedan var det ju assiträff. Lite pyssel. Några gjorde en gipsmask på mig. Sedan gick Lina och Helena loss på den. Fint! På kvällen satte vi på musik och dansade. Filmade även lite fast lovade att det skulle stanna mellan oss. Nu ska jag snart sova. Samling 07:15 imorn på skolan för friluftsdag. Jag valde skidor! Nu är syntestet klart också. Det gick super! Fick förresten en försenad födelsedagspresent från min bror. Det var en kondom..

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0