Här igen då!

Sämst uppdatering. Känner att mitt mål att bli en bättre bloggare börjar sådär. Men får tänka positivt, har ju ett helt år på mig! Har varit vaken i ca en timme nu. Härligt med skola igen! Eller inte, orkar inte med alla läxor och att gå upp tidigt. Red fleur i måndags. Vi var bara 6 stycken. Fleur skötte sig jättebra och lyssnade på mina hjälper. Hon var inte lika stel i sidan som hon brukar vara. Men hon gick lite ojämnt. Det fixades genom att driva igenom vänstersidan mer. I galoppen gjorde hon fina fattningar i och bjöd. Vi galopperade även på fyrkantsspåret. Det var kul! Var också på gymmet igår. Det gick bättre nu. Känner att jag har blivit lite starkare och har kommit i lite mer form. Det är ju härligt! Idag blir det sluta tidigt och stallet. Mysigt! Ska till gymmet imorn igen. Nu kör vi!

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0