Checking it out

Kollar på när Elias spelar assassins creed 3. Jag sitter på helspänn och typ skriker och så. Precis som när man tittar på vissa filmer. Jag dras liksom med i spänningen när någon spelar tv-spel. Därför kan jag aldrig spela själv för jag får typ panik om jag blir jagad. Jagad blir jag alltid när jag spelar. Var ju i stallet idag. Myste med Revors och borstade och så. Har saknat honom nåt så grymt under lovet! Tog även en promenad från centrum till stallet i ösregnet. Gick med Pauline. Vi skrattade och lyssnade på musik. Åh vad jag älskar att vara med henne. Hon muntrar alltid upp mig och misslyckas aldrig med att få mig att skratta. Litar på Pauline till 100%! Det finns två till som jag litar på till 100% och dom vet förhoppningsvis vilka dom e. Måste sluta innan jag tappar mobilen haha. Kommer seriöst snart att göra det..

Amanda

Såhär ser jag ut när Elias spelar. Bjuder på den. Hoppas att ni får er ett gott skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0