Tidig...

Jag sitter i skolan och är grymt tidig. Känns ju toppen. Vi börjar först om 35 min och jag är den enda eleven i min egen ålder. Beklagar dålig update de senaste två dagarna. Ska skriva lite kort om vad jag gjorde. Som ni kommer att se så gick dagen i ett...
 
Tisdag: Var i skolan, hade gympa direkt på morgonen. Min grupp hade frisbee. Jag var tvungen att bryta för min axel krånglade. Det är nämligen så att jag förmodligen har skadat senfästet till biceps i axeln. Fint! Efter skolan blev det snabbt hem och sedan till min sjukgymnast för att kolla axeln. Det gick bra och efter sjukgymnasten blev jag körd till Fee och Hilda. Hade problem med att få in Fee men det funkade till slut. Jag säger bara, ge aldrig upp! Jag red en runda men råkade rida fel. När jag märkte det så tvärstannade Fee och jag åkte av. Gjorde en volt och landade på fötterna. Hoppa upp gick sådär för hon ville inte stå stilla. Jag kom upp och sedan red jag tillbaka. jag var hemma runt nio och i säng klockan tio.
 
Onsdag: hade en kort dag i skolan. Efter det blev det stallet. Hade samma kamp med Fee för att få in henne. Jag vann den kampen också. Red en kort runda som tog lååång tid oj jag kände mig stressad. Jag missade två bussar, men till slut fick jag en buss. Jag drog direkt från stallet till assistentträffen. Vi hade kul men jag var hungrig. Man skulle typ samla poäng för att få pengar att handla tårtingedienser. Sedan skulle man göra en tårta som var god, snygg, kreativ och så skulle man fjäska. Vår idé var kreativ. Vi skulle göra en donut. Den blev söt och ganska ful men hyfsat god. Efter träffen bar det av hemåt. Var i säng runt tio också.
 
Ska bli bättre med att uppdatera. Idag blir det skola, Revors och läxor. Den andra skötaren är tydligen irriterad på mig för att jag har lördagar. Hon ville ha lördagar, men jag fick dem. Vem tycker ni ska ha lördagarna?
 
Amanda :)
 
P.S GRATTIS PÅ 19ÅRSDAGEN NIALL HORAN!!!! #TrueDirectioner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0