Revors

Revors idag. Kommer att bli sjukt kul. Första gången jag ska borsta honom for real. Hoppas på att få rida honom någon gång. Jag ska nog sätta upp mål med honom som jag ska uppfylla. Here we go!
1. Få honom väluppfostrad, han ska inte dra ned huvudet i kurbban det första han gör när han kommer in och han ska kunna "lyft" (lyft hoven)
2. Jag ska kunna borsta honom i boxen utan att han går omkring.
3. jag ska tävla med honom, i både hoppning och dressyr, och få minst en rosett.
4. Fixa ett band mellan oss som bygger på ömsesidig tillit.

Haha okej lite småtöntigt men vad kan man säga? Sitter i skolan nu. Snart börjar vi. Skolfoto idag, det kommer gå super!

Amanda

Fin bild  Revors (dock inte så bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0