Morgon!

Godmorgon på er! Sitter i skolan en halvtimme för tidigt än när vi egentligen börjar. Idag blir det skola med gympa och sedan rida Hilda! Jag lovar att ni ska få bild på både Hilda och Fee någon gång. Slipper rida ensam idag. Sla jobba med Hilda i form även om vi bara rider ut. Rider vi i hagen så ska jag jobba med henne där också.
 
Var ju på återträff igår. Det var superkul. Vi gjorde en tävling som var helt kaotisk. Därav namnet Kalle Kaos. Det gick sämst för oss och vi kom till uppdrag 14 hehe. Anmälde mig även som assistent till andra konfirmander. Hoppas att det blir kul! Jag menar, konfirmationstiden har berört mig och jag vill inte lämna det. Jag blir i alla fall inte ensam då även Lina, Lovisa, Sara och Petra ska vara assistenter. Det är säkert flera men det är dessa jag kommer ihåg. Slänger förhoppningsvis in fler inlägg under dagen så håll utkik.
 
Vet inte om jag skrev detta igår men jag gör det ändå. Den 16 september är det klubbhoppning och jag har anmält mig. Jag ska hoppa 50 på Fleur! Här är hon (bild från hemsidan).
Hoppas att det går bättre denna gången...
 
Amanda


Jordens snyggaste bild på mig (ironi). Foto av bästa Pauline
 

Kommentarer
Postat av: ida :)

GUD VA SKOJ!!! <3

2012-09-06 @ 09:08:47
URL: http://www.rrkryttare.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0