Argh!

Åhh blir så sjukt arg! Blogg.se appen vägrar fungera. Den vill inte lägga upp inlägg! Har försökt sedan i måndags men allt jag får är en text som säger både rubrik och text måste vara ifyllda. Texten som följer nu skulle lagts upp igår.

Var i stallet nyss hos bästa Revors. Hade teori i måndags. Blev så sjukt sur. Jag var ju grymt taggad på att rida! Vi kollade på när min ridlärare red och gjorde massa dressyrrörelser som öppna, sluta och skänkelvikning. Det var kul! Övade på det dagen efter med feé. Lyckades faktiskt göra en öppna! Stolt tjej!! Red igår också. Sedan var det assistentträff. Vi var först på konsert då vår kyrka fyller 300 år! Efter det så fikade vi och lekte lite. Pantgömme inomhus. Sjukt kul! Nu ska jag hem. Ska bli skönt. Imorn ska vi ha typ en skattjakt. Svårt att förklara vad det är. Jag är i alla fall ensam åtta med massa småbarn. Trevligt...

Amanda

Bilderna vill inte laddas upp :(


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

trist när det strular

Svar: eller hur!
Amanda

2012-09-28 @ 16:24:37
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0