Väntan e härlig

Eller ibland i alla fall. Är i centrum och väntar på att Saghar ska sluta sin fiol lektion om 20 minuter. Innan dess var jag med Emelie och hade kul. Hon har en blogg som är värd att kika in på. www.emelieroosen.blogg.se
Skolan idag var bra. Både matteläraren och noläraren var borta så två av tre lektioner var utan lärare. Dock blev vi kollade då och då av engelskaläraren och soläraren. Efter att saghar är klar så ska vi vänta på en kompis och dra till kören. Måste skärpa mig med stallet nu! Hade ändå inga skor där för de är hemma. Jag vill ju inte ha mina skinnstövlar inne hos hästarna! Måste komma ihåg dem imorn. På fredag blir det Nemo! Längtar till lilla söta busponnyn. Ja, jag ska få över bilderna på oss. Ska försöka imorn. Har slagit ihjäl 10 min på detta inlägg så det är 10 min kvar av Saghars lektion! Härligt!

Amanda

Jag och underbara Sofie! Henne hittar ni på www.sofieatlas.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg! Saknar dig<3

Svar: saknar dig oxå <3
Amanda

2012-11-28 @ 19:02:20
URL: http://nattstad.se/ponnystars
Postat av: Linnea

Kan du lägga upp en video när du sjunger? ;)

Svar: får göra det när jag mår bättre ;)
Amanda

2012-11-29 @ 16:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0