Tv!!!

Kollar på tv. E lite torsdags-deprimerad. Man blir lite sån på torsdagarna. Skolan var bra. Franskaprovet var lätt, eller allt förutom hörförståelsen. Den gick snabbt sp vi fick komplettera på eftermiddagen i lugnare tempo. Gympan var jobbig, Friskis och Svettis hade vi. Det gick bra trots att golvet var hårt. Resten av dagen gick bra. Stallet var awesome. Revors var bara bäst. Älskar honom! Stöttade mina kompisar för några behövde det. Tittar på tv nu. Ska baka en kaka med mamma när hon kommer hem. Fick ett mejl från läraren. Hon ville att jag och 5 andra tjejer skulle lära oss eller göra en linedance och lära klassen. Hon tyckte att vi skulle göra det eftersom att vi kan dansa. Jag kan verkligen inte dansa! Känner mig som en pingvin som försöker flyga!

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0