Nemo <3

Var hos Nemo idag. Hoppning igen. Ida coachade mig från marken. Fokus var på att han inte skulle bocka. Vi hade ett lägre hinder och ett högre. Vi hoppade dock inte så högt. Kanske 40-50 cm. Ena varvet gick jättebra. Andra stannade han sammanlagt fyra gånger. Det var jag inte beredd på så jag flög över hans hals. Jag tror att de två första gångerna berodde på för kort anridning och dåligt tempo. De två sista var vi båda trötta. Jag orkade knappt sitta upp. Jag är ändå nöjd. Han bockade inte någon gång och gick fint i form. Han lyssnade jättebra. Älskar verkligen ponnyn. Efter ridpasset så tvättade vi hans man och svans. Vi tog även hovolja och gjorde honom riktigt fin. Nu är jag hemma och tittar på tv. Har duschat och har min onepiece på mig. Blir riktigt irriterad för att mitt 30 dagarinlägg inte kom upp igår. Får fixa det idag i stället!

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0