Great!

Måste komma in i bloggandet igen. Igår hände inget speciellt. Var i skolan och sedan stallet. Hos min mysiga revors! Idag var det samma sak. Redovisade i engelskan och filmade på so:n. Filmningen var kul. Stallet var kul. Revors var gullig. Hade också ett magical moment med Atlas. Han lade mulen i mina händer, slöt ögonen och lät mig luta huvudet emot hans nosrygg. Sedan var det tackmiddag med TK. Jätte trevligt och god mat. Mamma hämtade när den var klar och vi drog till affären. Mamma välte ner en skylt och en chipspåse. Påsen fick vi upp men vi fattade inte hur skylten skulle sitta. Vi garvade så att jag trodde att jag skulle dö. Mitt i allt så ringde mammas telefon! Nu är det x-factor. Noah bet mig i fingret så jag har en grop där nu. Aj..

Amanda


Kommentarer
Postat av: Sara

Sötnos, saknar dig!

Svar: saknar dig oxå gulle
Amanda

2012-11-16 @ 22:54:44
URL: http://nattstad.se/ponnystars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0