Galet!

Galnaste hopplektionen ever! Hade Masse, han som annars brukar vara så lugn stack och bockade! Flera föll av. För mer om dagens ridpass, kika in på www.ranfa.blogg.se
Skolan var väl okej. Det hemskaste var engelskan. Vi såg en hemsk film om hur människor behandlar cirkusdjur. Blev helt chockad och skakade och grät. Hur kan man göra så? De har också känslor. Ni kan titta om ni vill, men känsliga människor ska inte göra det. Jag borde inte ha gjort det men det funkade inte att ta blicken ifrån. Har återhämtat mig i alla fall. Är även lite mörbultad efter mina avramlingar på Nemo igår. Great!

Amanda

Bild på mig och Masse. Suddig, jag vet


Kommentarer
Postat av: ida <3

skoj att du o Fannie har skaffat en blogg tillsammans! <3

2012-11-26 @ 19:53:37
URL: http://nattstad.se/hopes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0