Dagens igenridning

Red igen idag. På Bamse. Det gick bra. Jag var sjukt nervös så jag kunde slappnat av mer. Bamse var ganska seg i traven och svår att fatta galopp på. Men när man väl hade fattat galopp så var det jättehärligt. Vi övade också på framdelsvändningar. Samma övning som jag gjorde på Atlas förra veckan. Bamse flyttade sig bra. I traven på långsidan så ville han sticka lite. Han har lite konstig trav så den var jobbig att sitta ned i. Vi red utan stigbyglar så det var jobbigare. Jag är i alla fall nöjd. Jag hade kunnat vara mer på med skänklarna så att han klev på bättre. Annars är jag nöjd!

Nu sitter jag och tittar på tv. Jag vet att musikvideor var dålig. Vi gjorde bara nåt och lade in en hälsning till killarna. Hoppas att de ser den nån gång!

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0