Bästa dagen ever!

Hade bästa dagen ever idag. Vaknade tidigt och gjorde iordning mig. Sedan drog jag förbi stallet för att hämta väst och hjälm. Jag skulle provrida Nemo! Träffade Ida (ägaren) vid ett ställe och vi åkte tillsammans till stallet. Vi fixade allt och sedan sadlade och tränsade vi innan vi gick ut i paddocken. Ida red först. Vi byggde upp ett litet hinder och lade upp galoppbommar. Ida satt av och det var min tur. Jag skrittade, travade och galopperade medan Ida höjde hindret (hon hade hoppat fram). Jag hoppade och trots bockar så satt jag kvar. Hindret låg på 60 cm och var ett rätuppstående. Vi fortsatte och rida. Jag trodde att jag skulle trilla av flera gånger. Men trots det är jag nöjd. Vi kommer att kunna utvecklas tillsammans. Dessutom så ska jag få träna och tävla. Första träningen är redan på torsdag! Nu är jag med Josse.

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0