Awesome dag!

Följde sofies grupp idag för jag gjorde matteprov. Go och tyst grupp var det. Min är inte så dum heller. Efter skolan var det stallet. Kändes skönt att få träffa alla Goa och revors igen. Ledde även Masse på ridlekis. Små barn är ju det sötaste som finns. Idag fick de testa på att trava. Det var kul, tyckte de. Sedan bar det av till kören. Vi övade på julsånger till konserten i december. Kände mig lite borta men annars var det bra. Direkt efter var det assiträff. Vi bara hängde idag. Satt i soffan och pratade, skrattade och myste. Älskar verkligen assistenterna. Alla är så glada och det spelar ingen roll vilken ålder man har. De får mig alltid på bra humör! Nu blir det sova! Natti natti

Amanda

Little mix <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0