Yay!

Sorry för sjukt dålig uppdatering denna vecka. Har bara varit så trött efter Praon. Det har gått bra och imorn är det sista dagen. Då ska jag få tårta! Hehe gottegris är jag.. Hade riktigt kul igår på kören och assiträffen. Kören gick bra, låtarna sitter och jag känner mig säkrare. Assiträffen var fylld med tävlingar och annat kul. Vi hade en tillitsövning som var läskig men ändå rolig. En skulle blunda och den andra skulle leda. Det gick bra faktiskt trots att min kamrat gav lite konstiga kommandon. Jag skulle bland annat stå och ducka eller hoppa. Vid ett tillfälle så skulle jag sätta mig på en stol också. Haha de är Goa! Var också ute i snön flera korta stunder med underbaraste Loe. Hihi knasiga är vi! Vi sjöng Born this way samtidigt som vi sprang ned för en backe. Jag halkade och hon gled in i en lyktstolpe. Är man klant så är man! Nu blir det passa lillebror. Han kommer hem när som helst nu!

Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite skolfrågor hade inget annat för mig haha
vilken tid slutar ni skolan i veckan ;?
favorit ämne?:
bästa vänner?
bästa lärare?

Svar: tack för frågorna, svarar på dem i frågestunden :)
Amanda

2012-12-13 @ 16:25:47
Postat av: Anonym

svara gärna :) // Jag är den anonyma i denna komentaren. Var det i förra haha så du fattar men om du inte ser frågorna här
Lite skolfrågor hade inget annat för mig haha
vilken tid slutar ni skolan i veckan ;?
favorit ämne?:
bästa vänner?
bästa lärare?

Svar: haha ok, ska svara på dem :)
Amanda

2012-12-21 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0