Rubrik

Har precis sett på Modig med familjen. Noah fick den i julklapp. Jag fick: en kalender med one direction, en morgonrock, tofflor, tre par örhängen, ett halsband, fixa naglar (imorn!!), träningskort, lås, handduk till träningen, en liten inramad spegel, två supersnygga t-shirts, flera böcker och en ljushållargrej som bildar ordet love. Hade jätteroligt igår. Lyssnade på massa diskussioner om olika saker, åt god mat och hade det trevligt. Dock började jag blöda näsblod två gånger. En gång under kvällen och sen andra gången när jag tog bort mitt smink. Blödde ned hela handfatet. Det var inte så mysigt. Dessutom ville det inte sluta heller. Jag låg i soffan med frusna grejer på näsan. Blä vad äckligt det kändes! Idag väntas middag med kusiner. Det är ju mammas födelsedag och en månad kvar till min. 15 år blir jag då!

Amanda

När jag red Nemo och ramlade av.. Fina ponny <3


Kommentarer
Postat av: I klassen

Ligga? :P

Svar: Messa då :P
Amanda

2012-12-25 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0