PRAO dag 1

Löpningen igår gick bra. Idag var det PRAO på ett café i centrum. Det var roligt och mysigt. Halkade dock inför en kund och välte en stol. Usch vad pinsamt.. Kunde typ inte gå ut till honom utan att skratta så jag väntade tills han hade gått. Pinsammaste ever. Sedan skulle jag skicka till min bästis och råkade skicka till en kille! Red Simba sedan. Han var pigg och stark. Dessutom bockade och stegrade han med mig. Jag tror att han slog i sitt huvud på mitt näsben för jag är öm och fick nåt där när han drog upp huvudet. Vi övade på "bogen in" och det gick bättre i höger än i vänster. Revors har blivit halt. Stackars bebis! Blev gråtfärdig när hans ryttare kom in med honom och gav honom till mig. Hoppas att han blir bättre fort. PRAO imorn också! Tagga!

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0