Tagga Ponnyakuten!

Hej! Idag har varit en bra dag. Vi har haft visning i huset och det gick bra. Jag har suttit vid datorn, varit hos mormor och morfar på middag och ramlat i trappan två gånger. Jag skyller på mina halkiga strumpor. Gissa vilka som åker i soptunnan nu... Igår hade jag det riktigt bra också. Jag satt först och skypade, sedan sprang jag en halvtimma typ och efter det så drog jag ned till centrum för att se på en kompis när hon hade gymnastikuppvisning. Dock missade jag hela och kom lagom till slutnumret. Men sånt händer ju. Hon var glad att jag inte såg det... Sedan var jag med Sara, Johanna och Amanda hela dagen. Vi hade grymt kul och levererade några kakor bland annat. Amanda förstörde sin påse. Bilder kanske kommer. Om det är okej för dem då. Sedan drog vi hem till Johanna och satt vid datorn. Jag och Amanda facerapade Johanna. Och tjejerna skyperapade mig. Kul hade vi i alla fall. På kvällen blev det mys med familjen. Nu sitter jag vid datorn igen och taggar för ponnyakuten om 35 minuter. Min rumpa gör ont. Antagligen har den blåmärken nu. Visst e jag lyckad?

Amanda

Skylten som satt på grinden till ett koncentrtionsläger vi var och tittade på. Det var riktigt tungt faktiskt. Jag får erkänna att jag grät...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0