Rubriiiikeeen här dåååå

Jag kom inte på någon rubrik så jag skiter i det. Igår var en bra dag. Riktigt rolig NO lektion med vår nya lärare Tina. Sedan efter skolan så drog jag till stallet till min älskade lilla Wikke. Jag kan inte sluta tänka på den hästen asså. Men han var riktigt tjurig. Hur har han blivit sådan? Gissar på att det är därför att alla går in till honom hela tiden. Men annars var han supersnäll. Runt halv fem drog jag hem och sedan skulle jag träna fotboll. Det gick riktigt bra faktiskt! Med tanke på att det är min tredje träning sedan jag tog av mig gipset. Idag väntar skola först och sedan stallet innan det blir en mysig kväll hemma med Mamma.

Amanda

Jag på en restaurang i Berlin. Foto av Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0