Konfaträff!

Hej! Ledsen för att jag bloggar så sent. Igår tig jag gardasil så jag har ganska ont i armen. Sedan var jag med pauline till närmare tio. Oops... Idag var jag ganska stressad. Jag hade gympabyxorna på i skolan. Anledningen behöver ni dock inte veta. Efter skolan drog lärarna ut på tiden vilket betydde att när vi äntligen slutade fick vi vänta på att ösregnet skulle lägga sig. Jag cyklade sedan till stallet för att snabbt anmäla mig till klubbhoppningen på Atlas. Jag fastnade dock med mina skosnören i kedjan så de pajade. Sedan hann jag hem en snabbis innan jag skulle till konfirmationsträffen. Nästa lördag smäller det! Vi hade kul och snackade om döden, himlen och förlåtelse. Man fick riktiga tankeställare där. Efter stannade jag lite för att vara med kompisar. Hemma åt jag och dushade innan jag satte mig och läste. Nu ska jag sova. Gonatt!

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0