Hoppning!

Hej! Idag har det varit en bra och fnissig dag i skolan. Vi har också startat lite smått med vårt nya område. Vi ska göra ett tittskåp om näringskedjan i regnskogen. Efter skolan drog jag till stallet. Efter att jag varit hemma och hämtat nyckeln då. Borstade wikke lite och sedan skulle jag rida. Vi skulle ha hoppning och jag hade Atlas. Ni som känner mig vet att jag är hopprädd. Idag tvekade jag inte utan jag hoppade på. Jag kände mig riktigt trygg pp hans rygg. Han bjöd på hindren utan att sticka. Tidmätaren sade att jag skulle vara stolt och att jag skulle få hoppa honom på hopplektionerna framöver! Jag funderar faktiskt på att ställa upp på kliv hoppning med honom. Nu är jag hemma och tittar på tv med mina bröder. Jag ska snart dusha.

Amanda

Ni får en bild på Atlas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0