Godnatt!

Hej! Idag har varit en bra dag. Först skola. Mentorstid, no, eng, sv och ma. Det var ganska kul. Vi slutade 14.45. Jag cyklade hem. Förbi centrum först och köpte glass. En sån där ben and Jerry wich. Den var riktigt god. Sedan pluggade jag lite hemma. Glosor och tränade inför franska provet v. 19. Runt 17.30 var det fotbollsträning. Det gick dåligt först men bättre sedan. 5 tjejer på E blev uttagna till två utbildningsdagar och kan få möjlighet att hänga med till danmark senare. Grattis Elin, Emma, Erica, Ella och Ebba! Efter det drog jag hem och dushade i vårt nya hus. Testade även vårt massagebad. Mysigt! Nu ska jag sova. Godnatt!

Amanda

Bilden ville inte laddas upp :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0