En lååååång paus...

Hej! Jag är tillbaka igen efter en lång paus. Det som hände var att jag bröt mitt långfinger och har efter det inte kunnat komma in på bloggen. Nu är dock allt bra igen och jag ska sätta igång med att blogga på som bara den. Fått en fråga bara men jag ska svara på den.

Wikke/Toscana Svar: öhh svår fråga.. gillar båda men Wikke tror jag
Rida/Sköta Svar: sköta, då kommer man nära hästen.
Hoppning/Dressyr Svar: Dressyr, då jag är hopprädd.
Träna/Tävla Svar: träna, man blir bättre och känner inte så stor press. Jag har dock inte haft min debut än men det kommer snart :)
Kompisar/Familj Svar: familj, de finns sen födseln och finns till döden.
Vinter/Sommar Svar: Båda, men om jag måste välja tar jag vintern. För då fyller jag år
Häst/Hund Svar: Häst! men jag gillar hundar också
Glass/Godis Svar: Godis. Älskar vit choklad.
Hemma/Borta Svar: Borta bra hemma bäst. Med sin egen säng och allt.
Varmt/Kallt Svar: Jag tvättar händerna i kallt men föredrar nog varmt faktiskt.
Kram/Puss Svar: Kram. Då kommer man nära varann och kan hålla kvar den andre länge <3

På påsklovet var jag i Berlin på konfirmationsresa. Jag ville knappt hem. När bilderna kommer över så kan ni få se några. Jag har fått massa nya kompisar. Vi hade riktigt roligt faktiskt. Jag ångrar ingenting från den resan! Nu måste jag typ dra. Ni får en bild på mig med gips. Inte världens snyggaste men det funkar.


Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0