Update...

Väldigt dålig update här då känner jag. Ni får en liten sammanfattning.
Söndag: jobbade hela dagen. Hjälpte pappa med att få ned ett träd o köra det till tippen. Sedan tränade jag fotboll.
Måndag: inget speciellt i skolan. Efter det drog jag till stallet. Skötte wikke och sedan skulle jag rida. Gissa vem? Jo wikke! Det gick dåligt först men bättre sedan. Älskar den hästen!
Tisdag (idag): ganska lugn dag i skolan. Efter det cyklade jag hem. Kom hem runt tre. Käkade mellanmål och sedan lade jag mig och läste. Slog upp ögonen, hade boken i ansiktet och det var 45 minuter tills jag skulle träna fotboll. Jag hade somnat! Duktigt gjort... Träningen gick okej. När jag kom hem åt jag och dushade och hjälpte mina föräldrar, farmor och farfar med lite olika grejer. Nu ska jag sova.
Btw, fått frågor om min header. Jo, jag har säkert gjort något fel när jag skulle byta header. Ska be Therese om hjälp med den. Det kan ta ett tag så att ni vet...

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0