SOFIE HÄÄÄÄR!

Heeej! :D hm... vem är det som skriver jo de e SOFIE :DD Ska fixa en header till lilla amanda<3 För blogg.se vill inte lägga in hennes nya header så ska fixa lite med hennes blogg :DD Kul! ja suger på det men men! Sofie heter ja. Jag är 13 år, och ÄLSKAR hästar över allt annat! rider själv o gjort det i 7 år, har medryttarhäst, en maxad c-ponny som heter bellman och är en newforest vallack<3 :D hade en annan medryttarponny men han såldes!   de e jag sjukt ledsen över asså! han betydde ALLT för mig, lille Kryddan<33 Jag gillar mest hoppning och har tävlat idet, en gång  det gick sjukt dåligt, aja! ska vara med på lite mera klubbtävlingar så småning om! och aa lite andra lokala när ja tatt gröntkort! :Daja här kommer en bildbomb! Har även en skötponny nu!

Min gamla medryttaponny Kryddan
ja o min skötponny (bruniz) på våran FÖRSTA tävling :DD
min medryttarponny Bellman som e bäst<33
jaag<3
Bellman;D
ja o en annan SJUKT duktig ponny, på min ridskola när de var hoppning... dock väldigt lågt för vi hade fått ny ridlärare o hon vissye ju inte vad vi kunde
ett kollage som min kompis gjort! snyyggt!
ja o världens bästa kryddan<33
MIN kanin!
Innan tävling sjukt nervösa va vi! ;D men de tillhör<3
jag! 
min familj<3
NI KAN OCKSÅ KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL MIN BLOGG!! :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0