Sjuk

Ja, jag e sjuk. Förkyld och har varit det i ett par dagar nu. Såg nyss att jag redan ställt frågan i det senaste inlägget i ett annat inlägg. Ber om ursäkt för det. Ser på tv. Tänker ta hand om mig själv. Typ ansiktsmask och sånt. Har målat naglarna. Kanske inte de snyggaste men aja. Sitter och nyser med en nyfiken ödla tittandes på mig.Han är aktiv han. För er som inte vet och inte känner mig i verkligheten, min kompis Pauline ringde från en reptilmässa och de hade hittat en ödla åt mig. Vi är pälsdjursallergiker så vi har reptiler i stället. Eller ja, en reptil. Vi har en skäggagam vid namn Gimli. Aktiv och nyfiken som sagt var.
Någon som vet något kul att göra?

Nu blir det bildbomb. Bjuder på dem.

Jag som liten :)

Jag och Josse hade åkt atmosfear för första gången. Det spöregnade. Här ska vi åka igen och jag tog bildbevis. Josse ville inte vara med på bild.

Helt hemsk bild på mig. Men aja, man får väl bjuda på sig själv ;)

Min frisyr på skolavslutningen. Här har jag bytt om.

Stolt fotograf här. Vad tycker ni?

Någon (jag) fastnade visst på vägen ned...

Bjuder på denna...

Ganska bra.

Amanda <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0