Dagen+bildbomb

Godmorgon eller vad man nu ska säga. Sov ganska bra inatt. Har haft det bra hittils. Kvar på schemat är svenska och engelska i omvänd ordning. Sedan ska jag hämta min bror innan jag drar hem. Sedan ska jag till stallet och kolla på när mina kompisar rider. Mysigt! Nu blir det bildbomb!

image description
Jag och Pauline busade lite. Vi körde varann i Noahs gamla sulky.

Jag och min bror för ett år sedan när bloggen startades
image description
Jag på Marstrand (stavning) Mamma fotade.

Ett litet kollage jag har gjort. Texten som står: Wiolaa

Jag och mina bröder. Syskonkärlek <3

Bjuder på denna...

Jag och Pauo, bästis :)

Första bilden på min blogg. Länge sedan!

Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0