Min tooorsdaaag

Min torsdag har väl varit okej. Inte världens bästa ämnen i skolan. Men efter skolan drog jag till stallet. Borstade wikke och myste lite med Toscana. Sedan skulle jag kolla på när några kompisar hoppade. Det gick väl bra. Efter dem skulle wikke vara med och de skulle också hoppa! Självklart så tittade jag. Han var ganska så spänd men hans gångarter såg grymt sköna ut. Vill rida honom på måndag. När de hade ridit klart så cyklade jag hem. Hela nedervåningen luktar målarfärg. Trevligt. Fixat en massa nu. Ska bli skönt att lägga sig.
Om jag skulle göra en topp tre, vad skulle jag göra en topp tre i? Favorithästar på råda? Eller något annat? Ni kanske hellre vill se en topp fem? Kommentera din röst på detta inlägget!

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0