Kort sammanfattning av dagen

Ledsen att jag inte bloggat idag. Jag har helt enkelt inte hunnit. Men nu kommer, som rubriken sade, en kort sammanfattning av dagen. Hade kort dag i skolan. Som varje onsdag. Bara område hela dagen. Gjorde klart min novell och började på en text om djur och natur i Afrika. Novellen har två versioner där bara en liten grej skiljer. Båda versionerna kanske kommer upp så får ni rösta på vilken som e bäst. Efter skolan hängde jag med till stallet trots att jag inte sköter wikke på onsdagar. Men det behövdes för den andra tjejen hann inte. Sedan när jag skulle hem så hittade jag inte min väska. Jag letade överallt men fann den inte. Jag ringde den andra tjejen men hon visste inte vart den var. När pauline och Sofie ridit klart (de red igen i en grupp) så frågade jag om de visste vart den var. Den låg i paulines skåp. Hon hade hittat den på golvet och lagt in den. Sedan hade hon glömt att säga till mig. Den andra tjejen måste glömt att lägga in den igen. Sedan åkte jag hem och vi åt på burger king då vi inte kan laga mat för det var så mycket grejer i köket. Efter det gjorde jag iordning mig och fixade massa grejer. Nu ska jag sova!

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0