Godkväll

Godkväll alla bloggläsare! Har precis kommit hem från stallet. Haft en bra dag idag. Lugnt och fint. Efter skolan gick jag med Sofie. Hon skulle till stallet och jag skulle hämta Noah. Vi skiljdes åt och jag cyklade till Noahs skola. Men när jag kom fram var hans cykel borta. Jag kollade mobilen och då hade mamma skrivit att Noah var hos en kompis. Så jag stressade till stallet. Väl framme bytte jag om och hittade på grejer fram tills dess att wikkes andra skötare kom. Hon har en annan häst att ta hand om på tisdagar+ den häst hon ska rida på lektion så hon hinner inte med honom. Därför ska jag ta över tisdagar. Sedan kollade jag på när Sofie och pauline red. Det såg bra ut. Jag fotade lite. Efter det kom farfar och hämtade mig och min cykel när jag hade bytt om och skjutsade hem mig. Nu har jag ätit och slöar efter en lång dag!

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0