Fredag+ lördag

Ledsen att jag inte bloggade igår. Hann bara inte. Ganska lugn och skön dag i skolan var det igår. Efter skolan tog jag och pauline bussen in till stan. Vi skulle på bio. Vi såg breaking dawn. Jag rekommenderar den verkligen! filmens höjdpunkt var i slutet. Helt tyst i hela salongen. Och så fiser någon! O vad vi skrattade! När filmen var slut tog vi en fika på avenyn. Mysigt! När vi hade fikat klart så åkte vi hem. Idag har jag inte gjort så mycket. Bara varit hemma och tittat på tv. Snart ska jag o mamma till Ikea och köpa lite grejer.

Amanda


Kommentarer
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Heej! :)

Nu är de 5 vinnarna i min Veckans Blogg tävling dragna, kika in och se om du blev en av dem lyckliga :D

Direktlänk: http://evvesliv.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-2.html#comment

Anmäl dig gärna igen, du får vara med igen även om du var en av dem som vann, och kom ihåg att du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via bloglovin!

(Glöm bara inte för allt i världen att skriva om du gör något av det, och om du gillar mig på bloglovin skriv vilket nr du blev)

Kramizar Evve!

2011-11-20 @ 19:03:33
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0