Onsdag och torsdag

Igår var det ju onsdag som alla vet. Då var jag först på min gamla skola och hälsade på. Jag och Saghar  höll på att garva ihjäl oss åt detta: En kille och en tjej låg med varann. Dagen efter kom killen fram till tjejen och sade:" Tack Marianne. Tack vare dig har jag insett att jag är homosexuell." Haha inte precis det man vill höra! Sedan spelade jag fiol och efter det drog jag hem till Johanna. Vi satt framför TV:n och målade naglarna. Sedan drog jag hem. Idag har vi varit på lektioner (som vanligt). Sista lektionen var idrott. Vi skulle springa men eftersom att jag har ont i knäna så fick jag cykla. Först cyklade jag med Pauline. Sedan skulle jag cykla sist med fyra killar. Vi kom jättelångt bakom de andra. Jag fick panik för jag visste inte vart vi skulle. Men en av killarna kunde vägen som tur var. Nu sitter jag hemma och har precis gjort läxorna. Jag passar min brorsa som spelar data.

Ha det gött alla
Amanda <3<3

Kommentarer
Postat av: hilde

marjane* xD

2011-05-23 @ 15:42:43
Postat av: hilde

marjane* xD

2011-05-23 @ 15:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0