Onsdag igen.. ;) <3

det är onsdag. det betyder boktips, men jag orkar seriöst inte med det. Orkar inte tänka. Jag var i alla fall på min gamla skola idag. Umgicks med en klass ganska mycket. De är så schyssta och grymt gulliga!! Tehe gjorde en pinsam sak, vill ej berätta. Eller jo, jag råkade kika in i ett rum där ett band repade. Var lite nyfiken. De såg mig! Fick panik och drog typ. Jag har ont i knäna. Vet inte vad som har hänt, men jag får veta på tisdag. Hoppas att det inte är så farligt. Funderar också på att starta en bokblogg. Om jag gör det så får ni checka den också. Skriver adressen i sådana fall. Aja, ska duscha nu.

Ha det gött
Amanda <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0