My Mondayy

Måndagar är bäst. Ibland.. Men just denna måndagen var bäst. Skolan var väl bra. Men sedan hade vi den näst sista musiklektionen innan vår musiklärare föder barn. Efter skolan följde Pauline och Sofie med mig hem. De skulle med till stallet. Vi drog till stallet. Vi skulle hoppa och jag skulle ha Ma-Belle. Först var hon jättesnäll och jag hade världens kontroll på henne. Sedan skulle vi hoppa i trav. Då var hon fortfarande snäll. Men när vi skulle hoppa i galopp så blev hon jättepigg och vi flög fram i typ 80 km/h. Eller lite mindre men det kändes så. Efter det skulle jag hem. Hemma så åt jag och kollade på tv med min bror. Sedan lade jag mig. Nu stter jag här i skolan med vännerna som kollar på olika videos.

Ha en bra tisdag då!
Amanda <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0