Liseberg o studiedag

Igår var jag på liseberg typ hela dagen. jag var där med Josse, Pauo och Linnea. Vi hade askul. När vi skulle åka pariserhjulet så var det två killar i vagnen eller vad det nu är man sitter i framför oss. De var ganska söta. Så vi kastade slängkyssar t dem. Sen åkte de igen och då åkte vi oxå. Då började vi prata. haha jag o Pauo höll på att garva ihjäl oss. Sedan åkte vi igen och då satt de i samma som oss och vi pratade ännu mer. Sedan var de med oss resten av dagen. Vi skulle få numret till den ena killen men vi fick fel nr. haha vi fick till nån Kim i Stockholm. De roligaste av allt var nog när jag och josse skulle åka lisebergsbanan. vi satt i tredje sista vagnen. jag kastade en blick bakåt och såg en söt kille bakom oss.
- Josse, sade jag. Han var söt.
- Tyst Amanda, Svarade hon. Han kan höra.
Josse kastade en snabb blick bakåt och fick syn på honom.
- han var skitsöt, viskade hon.
Sedan kollade vi på honom lite under åkturen och när vi hade klivit av försökte vi få kort på honom men det gick sådär. Nu har jag i alla fall studiedag och jag sitter hemma med brorsan. Har hittat den ena killen på fb. Kanske den andra också. Får hoppas att det var honom. Nu är mamma hemma från paris. min kamera är borta men aja det är väl inte hela världen.

Byee
Amanda <3<3

Kommentarer
Postat av: jocke

fick du nummer till en i stockholm ? :D

2011-05-11 @ 12:44:52
Postat av: Amanda

mm det fick jag jocke

2011-06-23 @ 21:05:54
URL: http://wiolaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0