HEMSKT!!

Det är så hemskt. Min ödla Spikie har dött. Hon dog inatt. Jag märkte henne nu på morgonen när jag skulle ge henne sallad och nytt vatten. Då låg hon helt still i ett hörn. Jag fick typ panik och kände på henne. Hon var helt torr. Då ringde jag pappa och började gråta i telefon. Han kom hem och nu ligger hon i en burk där uppe. Jag grät hur läng som helst innan jag ringde min "syster". Hon får mig alltid på bättre humör. Älskar dej Amanda! Spikie var nästan nio månader när hon dog. Vi tror att hon hade någon sjukdom för hon åt inte själv. Vi fick mata henne för hand. Men det hjälpte inte. Hon var så liten. Vi har gjort allt vi kan men det hjälpte inte. jag saknar henne nåt så grymt. men hon har det bra där hon nu är. R.I.P Spikie!

Kram
Amanda <3<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

finns!!! <33

2011-05-09 @ 11:21:29
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0