Helgen då

Min helg har varit kul.
Fredag: Jag var i skolan. Sedan drog jag till stallet. Efter det skulle Noah på kalas så jag, mamma och Elias gick på stan. Vi åt gott och gjorde annat. Vi handlade två jättesnygga tröjor till mig. Bilder kommer senare tror jag.
Lördag: Latade mig. Jag spelade fotbollsmatch. Stod i mål. Vi vann med 2-0. Jag gjorde en assnygg räddning. Sedan gick jag hem och såg på tv och käkade godis.
Söndag: Fick ett sms av bästa Josse på morgonen som undrade om vi kunde göra nåt. Det gjorde vi. Vi drog till Liseberg. Där åkte vi massa. Men typ allt på berget stängde av antingen hård vind eller tekniskt fel. Men sedan öppnade det igen. Då åkte vi Atmosfear! Jag och Josse fick panik på väg upp och där uppe. Men det gick ju bra. När vi kom ner applåderade alla och skrek. Klockan åtta åkte vi hem.
Nu är jag i skolan med Pauo. Några killar lyssnar på musik. haha!

Byee
Amanda <3<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu har jag valt ut veckans vinnare!



Kolla ifall de är de :)

2011-05-25 @ 19:50:35
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0