FREDAG!!

Nu är det äntligen fredag!! Fredag betyder fredagsmys och stallet. Stack direkt till stallet idag efter en underbar dag i skolan. Har nog mest varit med Pauo och Sigrid. Sen har jag varit lite med Maja, Sofie och Louise. Hade musik sista passet. Musik=<3<3<3!!! I stalle var det underbart. Fast Elsea var så sjukt dammig. Fick fannie att borsta Fleur. Stolt! Sedn gosade jag med Brio tills det inte gick mer. Sedan ledde jag nybörjarna ute i skogen. Haha det var kul!! Nu sitter jag här vid datorn och bloggar. Ska äta fisk eller nåt vid 6 och mata ödlan. På kvällen blir det frdagsmys eller som vi kallar det hos oss, FETAMÖS!! haha

Ha det gött
Amanda <3<3

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Härligt med fredag eller hur! :)<3

2011-05-06 @ 17:36:26
Postat av: Amanda

japp!!

2011-05-06 @ 17:40:37
URL: http://wiolaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0