Tagga! Hälsningar och FRÅGESTUND!!

Tagga,tagga,tagga! Snart dags för hockeyläger i leksand. Vill bara hälsa lite till några finingar.
Linnea, du e underbar på alla sätt. Redan från första dagen i skolan kände jag ett sug till dig. Men jag vågade inte riktigt vara med dig för jag tyckte att du tillhörde en av de coola. Men när vi sedan blev vänner så visste jag att vi skulle vara vänne länge. att få sjunga med dig inför publik två gånger har varit en ära. Jag hoppas att vi e bästisar livet ut! Älskar dig nea!!
Nellie, jag känner inte dig men jag känner på mig att vi skulle kunna bli bra vänner. Du är bara elva år men du brinner för det du gör. Jag är så imponerad av dig. Hoppas vi blir vänner!
Sofie, du e så grymt söt och snäll. Tjata inte emot för alla vet att du e sötast. Du har funnits för mig ända sedan vi blev vänner och jag hoppas att det ska fortsätta så. Puss på dig Sofie!!
Pauline, Min alldeles egna crazy kompis. Det finns inte ord för hur sjukt snäll o underbar du är. Vi kom överens rån första stund och nu är vi oskjiljbara. Vi två föralltid gmn! Älskar dig!!
Louise, synd att vi inte träffas så ofta. Första dagen du kom så blev vi vänner och har varit bästisar sen dess. Du e så fin o glad o sprallig. Vi har minnen trots att vi inte ens har känt varann i ett år. Vi måste träffas snart!!!
Maja, du trodde väl inte att jag skulle glömma dig? Klart jag inte gör sötnos! Du e ljuset i mörkret. Du har alltid varit glad. Jag bara älskar ditt skratt. Puss!!
Josse, Min lilla gullunge! Vi har varit bästisar länge och faktiskt lyckats hålla kontakten bra. Vi har alltid roligt tillsammans och kommer fortsätta att ha det. Du e den söta av oss och alltid så snäll. Ville bara att du ska veta att du fortfarande betyder massa för mig.
Amanda, Vi har känt varann så länge. Du är som en syster för mig. Jag kan alltid ringa dig om jag mår piss och du ska veta att du kan ringa mig om nåt e fel. Jag älskar dig så sjukt mycket så gör mig en tjänst och lämna mig aldrig!!
Hilde, du e min o bara min bästis. Du har alltid funnits för mig o alla våra bråk har bara fått oss att komma närmre varann. Du är min fina klant. Var inte ledsen för att du står sist här. Fint folk kommer sist. Snälla du, fortsätt vara min bästis i framtiden så e jag din. Älskar dig, puss!
Och till alla er som inte står med, jag kanske hälsar till er i något annat inlägg.

Kram
Amanda <3<3

PS Sätter nu igång frågestund på bloggen som jag svarar på när jag kommer tillbaka från leksand!! DS

Kommentarer
Postat av: Linnea

Naww!! Detsamma Sötizz! <33 =)

2011-06-23 @ 21:13:31
URL: http://thedanceer.blogg.se/
Postat av: Johanna

AAAAAAAAAAAAW gud vad gullig blogg du har!

hur gammal är du? så sjukt söt är du !<3

2011-06-23 @ 22:57:52
URL: http://jjjohannaaas.blogg.se/
Postat av: Sofie

tack!! detsamma!<3<3

2011-06-25 @ 20:23:48
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: hilde

ååh, gumman!!! detsamma! så länge vi har blivit sams lika många gånger som vi bråkat, så är d grymt vet du! älskar dig<3

2011-07-06 @ 18:02:03
Postat av: hilde NU IGEN

btw länka min blogg som ingen vet att finns(a)

2011-07-08 @ 17:42:42
URL: http://glassplitter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0