Mitten av veckan

Samma tid några dagar senare. Jag har nog hittat många nya vänner och bytt nr. Fått beröm kanske. Lite hemlängtan har väl alla men jag skiter i det. Min facebook är nog överfull med händelser. Jag har nog träningsverk och skrattkramp. Hade jag förra året i alla fall. Tänkte hälsa till någon som betyder mycket.
Mamma, du känner mig bäst av alla. Du har alltid funnits där och du ska veta att även när jag är arg så älskar jag dig mest av allt. Utan dig skulle inte jag vara någonting. Puss!
Nu kommer ännu en låt som jag bara älskar och den får mig att gråta.

Får mig att tänka på min älskling kvar där hemma. Du betyder mest! Älskar dig!

Amanda <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0