Liseberg, Match o shopping

Har varit på liseberg tre dagar i rad. I onsdags, torsdags o igår. Var där me bästa Frida och vi träffade jättesöta killar. Men de sötaste var från igår. De bor typ i gränna eller nåt. Frida o Josse (som oxå var me) skickade fram mig att snacka me killarna, man e ju mdig lixom, men jag vågade inte så jag bad en klass- "kamrat" om hjälp o han skrek till dem att vi gillade dem så jag fick gå dit o prata me dem. De stirrade på lilla mig så jag blev superrädd. Sen åkte vi lite me dom innan vi drog. När josse dratt hem träffade jag o frida en av killarna igen. Vi skulle be om hans nr men vågade inte så vi skickade fram en annan kille från klassen och fick hans nr.
Idag har jag spelat fotbollsmatch emot kungälv o vi vann me 1-0, assnyggt mål av Elin!! Sen drog jag o mamma o shoppade. Vi köpte jättesnygga skor och en skitgullig klänning o tights (stavning). Det är secret skolavslutningskläder...

Dagens Manda, ful men den kan man väl bjuda på...

Ha det gött
Amanda <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0