Last day at home before LEKSAND!!

Först och främst vill jag berömma er. Statistikrekord igår!! 22 unika besökare var rekordet! 63 Sidvisningar (har haft 74 innan). Fortsätt med detta när jag är borta! Har fixat tidsinställda inlägg. Ett på måndag, ett på onsdag och ett på lördag. Och glöm inte frågestund! Vill ha massor av frågor att svara på när jag kommer hem. Nu sitter jag här hos farmor och farfar. Har "bott" här sedan i tisdags. Idag kommer pappa och hämtar hem mig och min yngsta lillebror. Taggar inför i morgon. Lägga mig tidigt idag och upp tidigt i morgon. Kanske jag kommer blogga på vägen upp om jag inte sover... Jag ska nämligen åka halv fem på morgonen (TIDIGT!!) så det blir att gå upp i tid. Men tråkigt i bilen kommer jag inte ha. För min äldsta lillebrorsa och hans kompis kommer vara med. Och de är roliga! Idag blir det packa och vila upp mig. Skulle egentligen träffat min kille idag men han skulle till sin sommarstuga så vi får ses efter Leksand. Kommer nog att ändra lite på veckans hälsning. Men vi får se. Sedan funderar jag på att starta bokblogg. Några förslag till namn? Kanske har en idé Wiolaasbokblogg eller böckerelivet? Vilken av dem? Ska nog dra nu. STÄLL MÅNGA FRÅGOR NU!!!

Amanda <3

Kommentarer
Postat av: EMMAS

kul med rekord :D

2011-06-25 @ 12:00:41
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0