Dator igen

Nu sitter jag här vid datorn igen. Måndagen gick bra. Hade kul på kalaset och min kusin kallade mig för Mamma. Gulligt! Sent på kvällen ringde världens bästa Pauline och vi bestämde att vi skulle göra något dagen därpå. Vi badade i tre olika sjöar efter varann. Sedan var vi hos henne innan vi drog hem till mig och sov över. Vi var vakna till typ ett och chattade med killar på fb. På morgonen slöade vi och sedan åkte vi till lisse vid 2. Men det var så långa köer så vi åkte hem typ kl. 5. Då hade vi hunnit åka en sak, Kållerado.. När vi kom hem drog vi och badade. Där träffade vi Sofia, hennes syster och deras kusiner. Vi hade jättekul. Idag var jag med Amanda!! Vi drog och badade vid ett ställe som har hopptorn. När vi var klara drog vi hem till mig och såg på trassel och chattade på fb o skype. Hon var inne på fb på min mobil och jag var inne på fb på datorn. Men hon var inne på mitt konto och skrev massa saker. Haha! Nu har hon dratt hem och jag sitter vid datorn som sagt. Kör skype och fb. Men nu har jag totalt idetorka så jag drar.

Amanda <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0