Goooood moooorgon!!

Good moorgoon världen! Jag är vaken och sitter i skolan. Vi börjar om en halvtimme... Idag ska vi ha skolfoto. Jag kommer då att bli supersnygg (ironi) som alltid. Igår var jag hemma hos Hilde med Amanda W och Josse. Vi bakade chokladbollar med apelsinjuice i stället för kaffe eller vatten. Det blev jättegott. vi startade också en blogg tillsammans som heter www.bakofritid.blogg.se. Den har bara ett inlägg än så länge men det blir det snart ändrat på för jag ska blogga lite där. Ett inlägg typ. Bilder från vårt bak kommer upp på den sidan. Så kolla den också. Nu kommer alla så jag drar.

Amanda <3<3

Kommentarer
Postat av: Frida

tack för kommentaren! din blogg e också superfin <3

2011-08-26 @ 10:59:16
URL: http://fridawoxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0